Friday, January 07, 2011

** 20 Weeks **

Semalam pegi check-up kt klinik Putrajaya. Minggu ni aku dh masuk 20 minggu. Cepat betul masa berjalan. Tup2 perut pun dh nampak beso skit. Kebetulan pulak Aisyah demam tak sihat. Pe lagi Ibu dan anak pegi klinik check skali. Smpai klinik dlm kul 8.45 pagi. Mcm biasala kalu pegi awal atau lambat nk menunggu gilirannya tuh mak aii mmg lama gilerr. Dh air-cond kt klinik tuh berfungsi. Si Aisyah pulak dh merenget cakap 'panasla ibu'. Padahal aku pun panas jugak.hehehe. Check air kencing ok. Time tuk Hb pulak tade peningkatan sgt. Tu pun dlm  Hb8.7. Kalu ikutkan Hb10 ke atas adalah lbh baik tp aku punye yg amat teruk n automatically aku mmg ade anemia. Minggu lepas aku ade amik darah just to check samada aku ade penyakit talesmia. Darah tu akn dihantar ke HUKM untuk derang buat kajian. Ya ampun mudah2an takde ape2 la. Nk tgu result pun dlm 2 bln lg. Aku dh cuba mkn ubat yg betul. Makan pun tade masalah. Adakah stress? 2 minggu lg kene gi check-up lagi.Arap2 Hb aku akn naik. Ya Allah, Kuatkanlah semangat dan kesabaran ku ini. Amin.

1 comment:

The Juggling Queen said...

ien. pregnant lagi? congrats dik, murah rezeki... take care! :)