Tuesday, January 04, 2011

Im Back for 2011!

Hohohohohoho..damn rindu giler tak update blog. Selepas jek melahirkan anak yg ketiga(November 2009-ade gak setahun la) terus aku menghilang.Bukan menghilang tapi byk sgt komitmen yg perlu dilaksanakan sampaikan nk bercerita pun tak sempat. Nyway, mari kite tinggalkan kenangan 2010, mula dengan azam dan kehidupan baru untuk 2011. For all ur info skarang ni aku preggy lagi (20 weeks)-5 Bulan. Aisey mesti org kata aku ni keje wat baby jek ke. hehehehe. Dh rezeki nk buat cmne. Semenjak balik Malaysia tahun lepas (for good all the way from Papua New Guinea) aku dh start keje semula. So a bit busy handling with both housework n officework. Nak2 lagi kene layan anak2 n juga suamiku. Ya ampun hanya Tuhan saje yg tahu segala penat lelah yg aku lalui. Tp aku takkan merungut coz itu semua sudah menjadi tanggunjawab aku dan aku ingin be the best for the kids, myself n suami. Ok then, just to warming up for today blog. Insyaallah i will try to update more story often. Tata :)

1 comment:

cujern said...

welcome back dear...please update ur blog selalu ok...hehe